Initiere in arta blogger`itului :D

08:13 Posted In Edit This 0 Comments »




Hey! Nu prea stiu cum se face chestia asta, avand in vedere ca acesta este my first blog ever :"> So easy on critics guys :D


Here we go...

First of all, cate ceva despre mine... Ma numesc Hanelore (yeah I know.. n-ati mai auzit numele asta pana acum), am aproape 18 ani, cls a 11`a, sunt din Constanta, sunt zodia gemeni, imi place viata cu toate piedicile si tripurile ei (you know what I mean) :)), imi place muzica, imi plac limbile straine si mai sunt multe de zis despre micuta de mine :> ...




Anyway, acum urmeaza adevaratul scop al acestui blog.


Mereu am avut o oarecare inclinatie spre arta (desi cand eram mica eram cam anti-talent la desen) si de cand ma stiu visez la un nume in domeniul artei mai cu seama fashion design :) .
Insa, in afara de desene propriu-zise nu prea am facut nimic pentru asta (btw sunt si la mate-info), pana cand capshorul meu mic si balai a venit cu o idee ingenioasa, adica sa imi misc posteriorul la magazin si sa`mi cumpar niste vopseluri textile... si uite asa mi`am descoperit o noua pasiune, si anume pictura pe haine.





Pentru inceput mi`am facut o pereche de blugi "de proba", apoi unii ready-to-wear :)) pentru care am primit multe laude.. si sincer sunt mandra e ei :D apoi au urmat tricouri, blugi si chiar uniforme scolare pt prieteni, just for fun. Pana cand m`a lovit... In tara noastra a "tuturor posibilitatilor" nu prea gasesti persone care sa picteze pe haine. Si.. ding ding.. Bingo! De ce sa nu fac eu asta daca tot ma pricep?

Asa ca mi`am ales numele, Gloree Wear ™ , m`am decis sa`mi fac un blog unde sa postez lucrarile mele, si sa`mi incep "cariera" de designer.


Sigla Gloree Wear ™

Take a look at what I've done so far... ayiiii Pictures, Images and Photos in ordine cronologica:



"Pissed off" - Primul desen pe care l`am facut :D


"Swirly stars"



"Splash"


"Oh, nooo!"




"Graffitti Monster" - blugi, pt un prieten


(pe celalalt picior mai era un desen stil graffitti, dar a fost atat de nerabdator sa imbrace blugii, incat n`am mai apucat sa si pozez.. maybe next time :D )




"Super cock" - spate tricou, pt un prieten lakitz :D ma amuza teribil :))


"Achmet the dead terrorist" - acelasi tricou de mai sus, pe fata.


"Tinkerbell" - uniforma scolara, for Katherine :*



"Winged jeans" - blugii de care sunt cel mai mandra (cel putin pana acum) :D


Sper ca v`au placut desenele mele :">



Nu am (inca) haine gata-facute, dar am diverse modele/idei, ori daca aveti voi un model anume, sau vreti ceva in special, eu creez design`ul, voi dati ok`ul si treaba merge ca pe roate :D hainele pot fi ale voastre sau comunicati marime etc si le iau eu.



So, daca sunteti interesati sau vreti sa ma intrebati ceva, sunt deschisa publicului 7 din 7, 12 din 24 :)) ma puteti contacta pe blog sau la gloree_wear@yahoo.com .

0 comentarii: